7 korzyści wynikających z użytkowania aplikacji BikeService

   Wiele osób zadaje nam pytanie dotyczące walorów aplikacji BikeService i użytkowania jej w dłuższej perspektywie. Zatem odpowiedzmy na pytanie dla kogo jest przeznaczona aplikacja i kiedy powinniśmy z niej korzystać?


   BikeService został stworzony przede wszystkim dla osób, które chcą regularnie serwisować swój rower. Tak naprawdę nie muszą posiadać wiedzy technicznej, która na pewno ułatwia sprawę. Każdy rowerzysta lub rowerzystka, a także zawodnik amator lub profesjonalista ma dowolność korzystania z opcji jakie mu udostępniamy. Warto zauważyć, że użytkownicy korzystający z BikeService mają zdecydowanie większą świadomość stanu swojego roweru niż pozostali klienci serwisów. Oczywiście koniecznie trzeba podkreślić, że na pewno są wyjątki i to jest tylko jakiś ułamek tego co my widzimy w naszych statystykach i analizie wypowiedzi mechaników w serwisach, z którymi współpracujemy. Zatem jakie korzyści wynikają z tego, że pobierzemy aplikację na telefon?
 


1. Dokładna historia serwisowa roweru

Każdy użytkownik, który oddał przynajmniej raz rower do serwisu robiąc rezerwację przez aplikację dokładnie widzi co i kiedy było robione. Dodatkowo pokazujemy również informację o tym, jakie były koszty naprawy oraz jej czas. Przy większej ilości napraw cała historia układa się w spójną listę, która może pomóc w oszacowaniu kosztów napraw przez cały sezon, a być może nawet przysłużyć się przy sprzedaży roweru na zasadzie udokumentowanego dowodu napraw, tak jak dzieje się to w serwisach samochodowych.


2. Oszczędność czasu

Ważną kwestią, która przyświecała nam przy projektowaniu BikeService była oszczędność czasu przy oddawaniu roweru do serwisu. Ma to na pewno miejsce po stronie właściciela roweru jak i serwisu. Hipotetycznie można założyć taką sytuację; Wieczorem kiedy wracamy z pracy i możemy w końcu usiąść w spokoju bierzemy telefon do ręki robimy rezerwację przez apkę. Wypełniamy dane i ewentualnie opisujemy problem z rowerem. Cała czynność trwa mniej więcej 3-5 min. Dalej, następnego dnia lub dwa dni później przychodząc do serwisu nie musimy już niczego podawać osobie odbierającej. Wystarczy pokazać zgłoszenie w aplikacji i poczekać na wydrukowanie potwierdzenia. Oczywiście jeśli mamy potrzebę rozmowy z mechanikiem i ewentualnie napicia się kawy (jeśli jest taka możliwość) to tego czasu na pewno nie zaoszczędzimy w jakiś znaczący sposób. Jednakże sam proces oddania roweru do serwisu jest uproszczony maksymalnie tylko po to, żeby zostawić go i wyjść. Resztę pracy wykonuje serwis.


3. Wygoda

Można się zapytać co jest wygodnego w przypadku kiedy i tak musimy zawieźć ten rower do serwisu oraz zmarnować jednak czas na dojazd? Od tego roku na terenie Warszawy i okolic rozwiązujemy ten problem w 100%. Przyświeca nam hasło „oddaj rower do serwisu bez wychodzenia z domu”. Ci którzy mieli okazję korzystać z naszych usług jednomyślnie potwierdzają, że bardziej wygodnie się już nie da. Zamawiamy transport przez aplikację i nie musimy już o nic się martwić. Dodatkowo rozliczenie też można zrobić u nas, więc nawet problem płatności całkowicie został wyeliminowany. Oczywiście zdarzają się też akcje specjalne jeśli klient potrzebuje czegoś ekstra, ale to już się dzieje po za aplikacją :)


4. Oszczędność pieniędzy

Tutaj dotykamy na pewno ważnego tematu, który jest powiązany ściśle z czasem. Jeśli będziemy się trzymać powiedzenia „czas to pieniądz”, to już powyższe punkty pokazały, że chociażby na samym dojeździe do serwisu oszczędzamy np. na paliwie. Zaoszczędzony czas możemy poświęcić na odebranie dziecka z przedszkola lub załatwienia czegoś innego np. w urzędzie. Warto też pamiętać, że czasami serwisy robią akcje promocyjne i dają rabat za oddanie roweru do naprawy za pomocą aplikacji. Także oszczędność może niezbyt duża jednorazowo, ale jeśli naprawiamy swój rower regularnie, to sytuacja zmienia się dość mocno.


5. Transport

Można powiedzieć, że jest to powielenie punktu związanego z wygodą, ale nie tak do końca. Wielu naszych klientów nie ma problemu z dojazdem do serwisu czy odbierania roweru wieczorem tuż przed końcem pracy mechaników, ale mają problem z dostarczeniem niesprawnego roweru. Nie każdy posiada auto, albo jeśli już posiada to niekoniecznie jest ono przystosowane do przewozu swojego jednośladu w sposób komfortowy. W aplikacji jest możliwość zaznaczenia opcji transportu tylko w jedną stronę. Ta opcja jest skierowana do osób, które po naprawie od razu wsiadają na rower i jadą do domu/pracy oraz do osób, które muszą porozmawiać z mechanikiem o tym co się dzieje z jego rowerem. Warto czasami się zastanowić czy chcemy mocować się z rowerem rano przed pracą czy może skorzystać z opcji transportu.

No dobrze, ale świat nie kończy się na Warszawie, a BikeService działa w całej Polsce. Dlatego w wielu miejscach tam gdzie udało nam się dotrzeć czasami serwisy oferują transport we własnym zakresie. W aplikacji widać na liście opcji czy mamy możliwość skorzystania z transportu czy też nie. Jeśli jednak w naszymi mieście nikt nie realizuje takich usług to warto dopytać czy właściciel serwisu/sklepu nie robi wyjątków dla swoich klientów. Nie raz już spotkaliśmy się z taką sytuacją.


6. Lokalizacja, cennik i specjalizacje

Nie trzeba szukać serwisu i zakresu jego usług. Każdy warsztat, który z nami współpracuje jest zobowiązany do udostępnienia swojego cennika. Nie musimy już szukać co i za ile, tym bardziej, że nie każdy serwis zawsze publikuje to w internecie w przystępny sposób. Ponadto oprócz lokalizacji udostępniamy też godziny otwarcia oraz ocenę serwisu. Jeśli chcecie wiedzieć jak daleko jest serwis, który wybraliście wystarczy chwilę poczekać, aż telefon pobierze dane o położeniu i obliczy odległość w linii prostej. Ważną kwestią są również specjalizacje. W naszej aplikacji są serwisy, które oprócz zwykłych napraw wykonują np. profesjonalne naprawy zawieszenia i amortyzatorów, serwis rowerów elektrycznych, holenderskich, malowanie ram lub w okresie zimowym serwisują narty. Wszystko bez wchodzenia do internetu znajduje się w jednym, przystępnym dla oka miejscu!


7. Ocena serwisu

Obecnie większość przedsiębiorców, którzy coś sprzedają lub świadczą usługi liczy się z opiniami swoich klientów. Ponieważ nie zawsze każdy z Was publikuje opinie w internecie zaproponowaliśmy rozwiązanie, które pozwala na wystawienie oceny stricte za usługę serwisu. Ocena jest dostępna dopiero po naprawie i odbiorze roweru. Pozwala to innym użytkownikom zobaczyć czy dokonują właściwego wyboru jeśli chodzi o jakość pracy mechaników. Pamiętajcie o tym, żeby powrócić do aplikacji po naprawie. My w przyszłości będziemy na pewno jeszcze tę opcję poprawiać i modyfikować :)


   Wiemy o tym, że wielu klientów instaluje aplikację i po kilku minutach ją odinstalowuje. Dla nas to znak, że nie spełniamy ich oczekiwań albo nasz produkt nie jest do końca zrozumiały. Mamy jednak nadzieję, że po tym wpisie trochę przybliżyliśmy plusy oddawania roweru do serwisu za pomocą naszej aplikacji. Mocno też wierzymy, że co raz więcej właścicieli rowerów będzie częściej i regularnie dbać o sprawność swojego sprzętu. Apelujemy o to chociażby ze względów bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Bo przecież rower ma dawać nam przyjemność :)

Instagram