Przygotowania do nowego sezonu!

 

W tym roku nasze przygotowanie do nowego sezonu zaczęliśmy dość wcześnie, bo w listopadzie. Działania rozpoczęliśmy od sprzątania w systemie, usuwając pozostałości po starych funkcjach czy testowych elementach z poprzednich lat.

Wykonaliśmy szereg modyfikacji, które na pewno poprawią działanie systemu Bikeserviceapp. Staraliśmy się też poprawić wygląd niektórych elementów, tak żeby było przyjemniej dla oka. Poniżej opiszemy kilka ważnych zmian, obecnie już wdrożonych w życie.

Raport z naprawy – od lutego serwisy mają możliwość wydrukowania pełnego raportu, który będzie uwzględniał poszczególne pozycje dotyczące czynności serwisowych oraz użyte części przy naprawie roweru. Jest to bardzo przydatny element w codziennej pracy mechaników. Mamy nadzieję, że dzięki temu klienci będą obsługiwani z jeszcze większą starannością.

Odwoływanie zapisów – każdy klient, który zapisał się na bardziej odległy termin, w sms-ie przypominającym o wizycie w warsztacie, dodatkowo dostanie informację o możliwości odwołania tej wizyty. Po kliknięciu w link, zostanie przekierowany na stronę, która przy pomocy prostego potwierdzenia spowoduje odwołanie zapisu w kalendarzu warsztatu. Wiemy, że taka opcja była bardzo potrzebna i na pewno poprawi płynność pracy mechaników. Mamy nadzieję, że tym sposobem zaoszczędzimy wiele nerwów i niepotrzebnych nieporozumień.

Wydruk karty serwisowej – to jest mały ukłon w stronę osób, które cenią sobie estetykę. Z karty zdjęliśmy naszą ciężką tabelkę i zastąpiliśmy ją delikatnymi liniami oddzielającymi poszczególne sekcje. Teraz na pewno wygląda to dużo bardziej lekko i przejrzyście.

Zakończenie sprzedaży wersji standard – ze względu na zmianę modelu biznesowego firmy, od stycznia zrezygnowaliśmy ze sprzedaży wersji standardowej systemu Bikeserviceapp. Bardzo mało serwisów było zainteresowanych tą formą, dlatego też nie mieliśmy zbyt wielu argumentów za utrzymaniem tej opcji. Obecnie skupiamy się na rozwijaniu wersji Premium i mamy nadzieję, że to przyniesie większe efekty.

Transport rowerów – jesteśmy już po pierwszych ustaleniach związanych z wyjazdami na zawody oraz wstępnie zaplanowaliśmy nasz kalendarz wyjazdów. W tym sezonie pojawiła się nowa imprez spod znaku IronMan, więc niewykluczone, że pojawimy się też w Poznaniu. Transport door-to-door pozostanie bez zmian i dalej będziemy realizować przewozy na terenie Warszawy i okolic.

Od marca chcielibyśmy zacząć wdrażać nową wersję strony, która zupełnie zmieni również oblicze całej marki. Na pewno będziemy bardziej dostępni dla klientów i nie tylko aplikacja będzie jednym medium komunikacji na linii klient-serwis. O dalszych szczegółach będziemy informowali na naszych social mediach.