Strefa
Mechanika
logotyp

Umów się na serwis bez wychodzenia z domu

Serwisy

( 1 wynik)
Pokaż serwisy na mapie

KM Bike

aleja Grunwaldzka 2/29, Elbląg
531 315 777
Pon: 10:00 - 18:00
Wt: 10:00 - 18:00
Śr: 10:00 - 18:00
Czw: 10:00 - 18:00
Pt: 10:00 - 18:00
Sob: 10:00 - 14:00
Nie: nieczynne
Sklep znajdujący się w Elblągu może pochwalić się bardzo dużą powierzchnią, która mieści rowery miejskie, górskie, szosowe, gravelowe. Personel pomoże wybrać sprzęt spełniający wszystkie potrzeby oraz akcesoria, które mogą przydać się podczas rowerowych wypraw. Serwis czynny jest od poniedziałku do soboty i oferuje szeroką gamę usług w bardzo przystępnych cenach.

KM Bike

Cennik

  • Przegląd zerowy (fabrycznie nowy rower) - obowiązkowy przegląd, który powinien zostać wykonany przez sprzedawcę roweru
  • Rowery zakupione w KMBike 0 zł
  • Rowery NIE zakupione w KMBike 120 zł
  • Rozpakowanie roweru z opakowania transportowego 
  • Zamontowanie pedałów (na smar)
  • Ustawienie kierownicy w położeniu jazdy oraz dokładne jej dokręcenie
  • Ustawienie i montaż siodła oraz sztycy
  • Ustawienie zawieszenia jeśli istnieje taka możliwość i konieczność
  • Dokręcenie połączeń śrubowych
  • Dokręcenie śrub mechanizmu korbowego
  • Sprawdzenie oświetlenia i stanu ułożenia opon
  • Regulacja hamulców oraz przerzutek
  • Podciągnięcie szprych oraz centrowanie kół jeżeli jest to niezbędne
  • Uzupełnienie powietrza w ogumieniu
  • Usunięcie z powierzchni śladów zanieczyszczeń
  • Dokładnie wypełnienie metki handlowej wraz z kartą gwarancyjną
  • Przegląd gwarancyjny (między 30 a 60 dniem od daty zakupu, wyjątek stanowią rowery zakupione między 1 listopada a 29 lutego - przegląd może zostać wykonany do 31 marca). 40-80 zł
  • Oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej
  • Sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony
  • Sprawdzenie luzów w kole przód - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków
  • Sprawdzenie luzów w kole tył - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków
  • Sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów - likwidacja luzów mechanizmu korbowego
  • Sprawdzenie luzów w kierownicy - likwidacja luzów łożyska kierownicy
  • Sprawdzenie naciągu szprych - dokręcenie luźnych szprych i wycentrowanie kół
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki
  • Sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców
  • Sprawdzenie oświetlenia instalacji elektrycznej - dopasowanie ułożenia prądnicy względem opony, dokręcenie żarówek
  • Sprawdzenie połączeń śrubowych
  • Dokręcenie wszystkich śrub i nakrętek
  • Przegląd podstawowy L 120 zł
  • Oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej
  • Sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony
  • Sprawdzenie luzów w kole przód - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków
  • Sprawdzenie luzów w kole tył - likwidacja luzów piasty i skontrowania stożków
  • Sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów - likwidacja luzów mechanizmu korbowego
  • Sprawdzenie luzów w kierownicy - likwidacja luzów łożyska kierownicy
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki
  • Sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców
  • Sprawdzenie oświetlenia instalacji elektrycznej
  • Sprawdzenie połączeń śrubowych
  • Sprawdzenie zużycia napędu
  • Sprawdzenie napięcia szprych tensometrem i w razie potrzeby poprawa naciągu szprych
  • Smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora
  • Mycie roweru
  • *W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI WYMIANY KTÓREGOŚ Z ELEMENTÓW DOLICZAMY DODATKOWY KOSZT USŁUGI ZGODNIE Z CENNIKIEM SERWISOWYM ORAZ KOSZT UŻYTYCH CZĘŚCI.
  • Przegląd rozszerzony XL + użyte części (w przypadku piast planetarnych + 40zł) 250 zł
  • Oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej
  • Sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony
  • Serwis piasty przód - mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  • Serwis piasty tył – mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  • Sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów, koronek – uzupełnienie smaru, demontaż, kontrola i ponowny montaż suportu
  • Serwis łożysk kierownicy, czyszczenie, kontrola, wymiana smaru, regulacja
  • Sprawdzenie naciągu szprych za pomocą tensometru - dokręcenie luźnych szprych, wycentrowanie kół i w miarę możliwości wyrównanie napięcia szprych.
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki, serwis sprzęgła przerzutki (jeśli występuje) ewentualna wymiana linek i pancerzy
  • Prostowanie haka przerzutki w razie potrzeby
  • Wymiana napędu w razie potrzeby
  • Sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców, ewentualna wymiana linek i pancerzy
  • Sprawdzenie instalacji elektrycznej (oświetlenie)
  • Sprawdzenie połączeń śrubowych
  • Mycie roweru
  • Pełne mycie napędu
  • Smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora
  • Przegląd rozszerzony XXL + użyte części (w przypadku piast planetarnych + 40zł) 400 zł
  • Oględziny roweru - wizualne sprawdzenie połączeń spawanych i powłoki lakierniczej
  • Mały przegląd widelca
  • Sprawdzenie ogumienia - uzupełnienie ciśnienia w kołach do zalecanego przez producenta opony, ułożenie opony
  • Serwis piasty przód - mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  • Serwis piasty tył – mycie, kontrola i oględziny łożysk, wymiana smaru
  • Sprawdzenie luzów w mechanizmie korbowym i dokręcenie pedałów, koronek – uzupełnienie smaru, demontaż, kontrola i ponowny montaż suportu
  • Serwis łożysk kierownicy, czyszczenie, kontrola, wymiana smaru, regulacja
  • Sprawdzenie naciągu szprych za pomocą tensometru - dokręcenie luźnych szprych, wycentrowanie kół i w miarę możliwości wyrównanie napięcia szprych.
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki przód - ustawienie i regulacja przerzutki
  • Sprawdzenie ustawienia przerzutki tył - regulacja przerzutki i serwis sprzęgła przerzutki (jeśli występuje)
  • Prostowanie haka przerzutki w razie potrzeby
  • Wymiana napędu w razie potrzeby
  • Sprawdzenie ustawienia hamulca przód i tył - ustawienie klocków i wyregulowanie hamulców
  • Sprawdzenie oświetlenia instalacji elektrycznej
  • Sprawdzenie połączeń śrubowych
  • Mycie roweru
  • Pełne mycie napędu
  • Smarowanie łańcucha oraz goleni amortyzatora
  • Wymiana płynu w hamulcach hydraulicznych oraz ich oględziny
  • Serwis pedałów

Zaufali nam

Specialized Warsaw Kellys Bikes Bike Atelier Roadbike Specialized Bielsko-Biała Bike Salon Bikemia Cozmo Bike Centrum Rowerowe Olsztyn AmpBike Liberty Airbike Skleprowerowy.pl Peleton Mbike Lovebike Serwis Bajka KM Bike Velo7 Roweromaniak Góra Kolarska Coffee Rider Specialized Rowmix Kraków Sklep Bajka Sport Bike Icona Bikes Ultrabike24 Szprych serwis rowerowy Turbike Dwa oczka Bike Multi Sport Velomania.pl Wawabike ByBikes S4bikes Profesjonalny Serwis Rowerowy Bike n Roll Cyklon Activ Sport Rowerowy Ostry Dyżur Bike2Door Travel Bike Ostródzkie Centrum Rowerowe AW Bike Veloport Abcrowery.pl Dandyhorse Veloart BikeWorkshop Mechanik Rowerowy Peakbike Polarsport Electroon Local Bike Shop Hard Bike Serwis Ósma Szprycha Krakbike Specialized Wrocław Velodom Zdrowy Rower Bonzo Bike Reakcja Łańcuchowa serwis.rowery.pl Specialized Warsaw Soho Majewski Mobilny Serwis Husa Bikes Oklej Bajk Bana Bikes Specialized Lublin Kolarski Raj mmbike.pl

Serwisy

( 1 wynik)